17 Ocak 2009 Cumartesi

Kayisili Kurabiye




Nasil guzel bir kurabiye oldugunu anlatamam yapip yemeniz gerek. Portakal Agacinda bu tarifle bulustugum gunden beri yapiyorum. Yedikce yedirten tadlardan biriside kayisili kurabiye iste.


MALZEMELER:


250 gr. tereyagi
5 yemek kasigi pudra sekeri
2 yumurta
3 su bardagi un
1 su bardagi ufak dogranmis kayisi
1 kabartma tozu
Hindistan cevizi


YAPILISI: Tereyagini,yumurta sarilarini, pudra sekeri ile iyice karistirin. Daha sonra un ve kabartma tozunuda kattiktan sonra en son ben kayisilari ekledim hamura. Hamurdan minik parcalar alip yuvarlayip once yumurta akina sonra hindistan cevizine bulayip ,yaglanmis tepsiye dizdim. 180 derecede cok hafif pembelesinceye kadar pisirdim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cok guzel gorunuyor canım ellerıne saglık sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyorlar, ellerine saglik. Sevgiler.