28 Ekim 2008 Salı

Karidesli Makarna


Makarna ozellikle cocuklar tarafindan cok yeniliyor. Degisik tatlarla yapmayi seviyorum bende. Karidesli makarna da hem besleyici ozelligi hemde tat olarak harika oldu.


MALZEMELER:


250gr. karides
1 paket istenilen makarna
2 dis sarimsak
350 gr. sour cream(Crem frech)(besamel sosda kullanilabilir)
200 gr. bezelye
feslegen
tuz


YAPILISI:Makarnayi uzerindeki tarife gore pisiriyoruz. Sos malzememizi hazirlamak icin ayri bir tencereye once sour cream koyup, uzerine bezelyeyi,ezilmis sarimsak, feslegen ve tuz koyup karistirdiktan sonra karidesleri ekliyoruz. Bir tasim kaynatip altini kapatiyoruz. Hasladigimiz makarnanin uzerine koyup servis yapabilirsiniz. Sour Cream Turkiye'de buyuk marketlerde bulunuyor daha oncede yazmistim cream frech adi ile. Ben bu sosu makarna, tavuk et yemekleri gibi bir cok seyde kullaniyorum. Tavsiye ederim.

1 yorum:

ceyt dedi ki...

makarnayı benim çocuklarımda çok seviyor.çok değişik olmuş.çokta lezzetli görünüyor.ellerine sağlık arkadaşım.
sevgiler.