12 Mayıs 2010 Çarşamba

Cheese Cake


Yaz gelirken soguk , serinletici tatlilari paylasmak istiyorum sizlerle. Cheese cake tarifimde uzun zamandir kenarda bekleyenlerdendi. Bu tarifimi ayrica Eya'nin cheese cake solenine yolluyorum.


MALZEMELER:


1/2 kap tozseker
2 yumurta
2 paket krem peynir
1 paket vanilya


YAPILISI: Oncelikle cheese cake in tabanini hazirliyoruz. Amerika'da bu taban hazir satiliyor. Ben hazir aliyorum ama bunu evdede yapabilirsiniz. 50 gr tereyagi ile bir paket yulafli biskuviyi robotta cekip harmanlayip pay kalibinizin altina doseyebilirsiniz. daha sonra yumurta ve sekeri biraz cirpip oda sicakligindaki krem peyniride ekleyip 175 derecede uzeri cok hafif renk alana kadar pisiriyoruz. Ilk firindan ciktiginda salladiginizda hafif oynayacak. Soguyuncaya kadar bekleyip buzluga atin. Istediginiz zaman dilim dilim kesip meyvelerle servis yapabilirsiniz.

1 yorum:

Eya dedi ki...

Sevgili Ömür...etkinlik sayesinde kesfettim blogunu, harika, tarif süper, katilimin icin cok tesekkür ederim, ellerine,emegine saglik, sevgilerimle

zehra